reklama

Arcibiskup Róbert Bezák - môj marketing

Neprišla som na lepší nápad ako regaovať na pochybnosti o dôvodoch mojej kandidatúry do Európskeho parlamentu s programom, ktorého súčasťou je aj rehabilitácia arcibiskupa Róberta Bezáka. Preto čítate môj prvý blog... a súčasne odpoveď na blog Stanislavy Šebeňovej http://stanislavasebenova.blog.sme.sk/c/355659/100-predvolebny-marketing-pouzite-meno-Bezak.html

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Na internete sa človek dočíta mnoho vecí. Napríklad aj to, že účinným volebným marketingom je vraj použiť vo svojej kampani meno Bezák. Bezák sem, Bezák tam. Nepopieram, že politici nasľubujú svojim voličom modré z neba, len aby získali vytúžený „krížik". Za každou jednou kandidatúrou sa vždy tak skrývajú aj osobné záujmy jedinca. Život je ako húsenková dráha. Aj ja som si prešla všeličím.

Myslím si, že každý z nás bez rozdielu, dokáže pocítiť, keď sa ho dotkne nefalšované dobro. Takou postavou bol a je pre mňa Róbert Bezák. Nie je to pre mňa meno, na ktorom sa dobre stavia marketing. Spôsob, akým evanjelizoval a forma, akou pristupoval k veriacim, je niečo, s čím sa človek musí narodiť. Je bolestné, keď sa z cirkvi vytráca to dobré a skutočné hodnoty nahrádzajú intrigy, pretvárka a faloš. Cirkev, zvlášť u nás na Slovensku, si veľmi usilovne stráži svoje tajomstvá. Dialóg je zakázaný, vyžaduje sa poslušnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa do katolíckej cirkvi vráti to, o čom kresťanská viera je, sme na dobrej ceste poraziť bezmocnosť, ktorá sa nás dotýka pri trpkej spomienke na Róberta Bezáka.

Mnohým mladým ľuďom zničili už dnes „profesionálni" politici ideály a predstavy o demokratickom Slovensku, aj Európe. Európsky parlament nie je všemocnou inštitúciou, ale účinok medializácie netreba podceňovať. Spomenula by som napr. fotky europoslankyne Moniky Beňovej s tvárou herečky Marilyn Monroe na tričku počas tichej spomienky na zosnulého pápeža Jána Pavla II. ktoré obleteli celú Európu. Jej zaparkované luxusné auto v garáži na mieste pre telesne postihnutých v budove Európskeho parlamentu taktiež prevzali európske tlačové agentúry, takže potenciál tu je a to sa pani Beňová ani nesnažila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Májové voľby sú vynikajúcou príležitosťou, ako zmobilizovať svoje sily a ukázať, že „svine pri korytách ešte nevyhrali".

Kniha Šebastiána Laba je len špička ľadovca manipulácie s nami veriacimi, ale i neveriacimi. Nie je žiadnym prekvapením, že na titule spolupracoval aj bývalý trnavský arcibiskup Ján Sokol. Tak ako bolo uvedené v diskusii pod blogom p. Šebeňovej, podala som po prečítaní tejto knihy trestné oznámenie. V tej knihe nie je nič iné, než polopravdy a klamstvá! A je pre mňa dôležité, aby sa niekto ohradil a povedal dosť! To čo je pre mňa šokujúce je sila a militantnosť ortodoxných katolíkov voči mojej kandidatúre. Robia tak práve na základe podaného trestného oznámenia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je šialené, koľko ľudí, nielen v Trnave, oficiálne šíri dobro a lásku a v skutočnosti ide o tichých agresorov. Bez zdĺhavého hľadania natrafíte na rozhovory, kde pre nás, ale aj pre samotného arcibiskupa, tak utajený dôvod odvolania v „záujme jeho ochrany" ,zdieľajú. S ľahkosťou konštatujú, že bol súčasťou homoloby a podporoval šírenie homosexuality. Ich fabulácie sú už dávno za hranicou pošpinenia a zničenia len arcibiskupovej existencie.

Moja bezmocnosť a ignorácia zo strany slovenských politikov, biskupov, Vatikánu, a súčasne ponuka na kandidovanie do Európskeho parlamentu na kandidátke strany EDS, ich akceptácia mojich podmienok (apolitickosť, nezávislosť voči strane ako aj frakcii, do ktorej strana EDS v Európskom parlamente patrí) ma presvedčilo, že sa o to pokúsiť mám. Komunikácia s Vatikánom, ale aj s kresťanskou frakciou na úrovni Európskeho parlamentu má inú váhu, ako akýkoľvek pokus o vypočutie, alebo poukázanie na bezprávie z pozície neziskovej organizácie. Nestačí sa postaviť len na špičky, ale rovno vyskočiť na plecia. Aby nás bolo vidieť aj počuť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážená pani Stanislava Šebeňová, opísali ste krásnu osobnú spomienku s arcibiskupom Róbertom Bezákom a nepochybujem o tom, že ste ju opísali úprimne. Preto mi veľmi záleží na tom aby ste pochopili dôvody mojej kandidatúry. Ak sa mi nepodarilo napriek všetkému Vás presvedčiť o mojich úmysloch, rada sa s Vami, ale aj kýmkoľvek kto o to požiada porozprávam osobne, alebo prostredníctvom facebooku.

Budem veľmi rada ak by ste sa stali súčasťou mojej snahy zvrátiť to, kam smerujeme.

S úctou Slávka Krišková

Ak vám moja odpoveď niečo dala, podporte prosím tento blog na Vybrali.sme.sk

Ďakujem.

Slávka Krišková

Slávka Krišková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zakladateľka Zmeňme to, n.o., občianska kandidátka č. 7 za stranu EDS /Európska demokratická strana/ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu